01

ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ theCAMP project


about img

about img

about img

about img

ABOVEZERO theCAMP project

Το ABOVEZERO theCAMP project είναι το πληρέστερο πρόγραμμα παρακολούθησης και οργάνωσης παιδικών κατασκηνώσεων.

Περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που χρειάζεται ο απαιτητικός χώρος των παιδικών κατασκηνώσεων. Διευκολύνει και επιταχύνει τις διαδικασίες καταγραφής στοιχείων, διαδικασίες υποδοχής και αποχώρησης, έκδοσης και διαχείρισης οικονομικών στοιχείων, οργάνωσης της διαμονής, παρακολούθησης της συνολικής εικόνας της κατασκήνωσης κ.α.

Το ABOVEZERO theCAMP project απευθύνεται σε κάθε αρχάριο χρήστη, γιατί δεν απαιτεί απ' αυτόν καμία απολύτως προηγούμενη εμπειρία προκειμένου να το λειτουργήσει. Είναι σχεδιασμένο με τέτοιον τρόπο ώστε για την εκπαίδευσή του δεν χρειάζεται παρά ελάχιστος χρόνος. Παρόλα αυτά συνδιάζει ολόκληρη την πληροφορία που απαιτείται προκειμένου να παράσχει στον χρήστη κάθε είδους διαχείριση.

1. Ελάχιστες απαιτήσεις εξοπλισμού.

2. Φορητότητα Βάσης Δεδομένων (Εύκολη μεταφορά από και προς την κατασκήνωση).

3. Πολυχειριστική εγκατάσταση (Απεριόριστος αριθμός χειριστών).

4. Διαχείριση πολλαπλών περιόδων κατασκήνωσης με ανεξάρτητα οικονομικά δεδομένα η κάθε μία.

5. Διαχείριση ασφαλιστικών ταμείων και ιδιωτών, πλήρη στοιχεία ταμείων και οικονομική παραμετροποίηση, ΕΦΚΑ.

6. Αρχείο γονέων, ασφαλισμένων, κηδεμόνων και παιδιών με δημογραφικά, κατασκηνωτικά, οικονομικά, ιατρικά στοιχεία.

7. Στιγμιαία εικόνα κατασκήνωσης με παιδιά εντός, εκτός, ανά περίοδο, ανά έτος, συνολικά.

8. Μαζική διαδικασία υποδοχής με τα παιδιά που αναμένονται και μεταφορά τους στην κατασκήνωση.

9. Μαζική διαδικασία αποχώρησης με τα παιδιά που φεύγουν και μεταφορά τους εκτός κατασκήνωση, υπολογισμό επιστροφής κατατεθημένων χρημάτων, εκκαθάριση, έκδοση παραστατικών παροχής υπηρεσιών.

10. Διαδικασία οργάνωσης διαμονής παιδιών με εκχώρηση παιδιών ή ομάδων παιδιών σε καταλύματα αυτόματα σε μία οθόνη.

11. Κατάλογος και χρεωση δραστηριοτήτων και προγραμματισμός δραστηριοτήτων.

12. Καταθέσεις παιδιών, αναλήψεις και πωλήσεις, ταμείο κατασκήνωσης, διαχείριση πωλήσεων κυλικείου, όρια χρέωσης και πίστωσης παιδιού, ενημέρωση για υπόλοιπα.

13. Αυτόματη έκδοση τιμολογίων ταμείων, αποδείξεων ΟΑΕΔ, ΕΦΚΑ, Ιδιωτών σε εκτυπωτές, φορολογικούς μηχανισμούς, PDF αρχεία.

14. Αναλυτικές και συγκεντρωτικές οικονομικές καταστάσεις με ανάλυση χρεώσεων ανά παιδί, ταμείο, περίοδο, έτος, ασφαλισμένο, συγκεντρωτικά.

15. Αυτόματη ενημέρωση πληρότητας θέσεων και διαθεσιμότητας.

16. Στατιστικά στοιχεία ετών, περιόδων, παιδιών, φύλων, προέλευσης.

17. Αναλυτικό ημερολόγιο διαθεσιμότητας ανά ημερομηνία, κατάλυμα, θέση κ.α.

18. Δυναμολόγιο κατασκήνωσης για παιδιά και εργαζόμενους.

19. Εκτύπωση και σχεδιαμός ετικετών αλληλογραφίας παιδιών, ασφαλισμένων και ταμείων.

20. Σχεδιασμός ελεύθερων εκτυπώσεων από τον χειριστή με όλα τα διαθέσιμα πεδία του προγράμματος και αποθήκευση ως έτοιμων αναφορών-εκτυπώσεων.

21. Εξαγωγή όλων των στοιχείων του προγράμματος σε εκτυπωτή, EXCEL, PDF μορφή.

22. Ελεγμένο και συμβατό με GDPR, δικαιώματα χρηστών, αδειοδοτήσεις από τον υπεύθυνο ασφάλειας, καταγραφή εργασιών χειριστών.

23. Αυτόματη μεταφορά κατασκηνωτών από προηγούμενο έτος.

24. Αυτόματη εκκαθάριση αρχείου για παιδιά που δεν δικαιούνται κατασκήνωσης.

25. Αρχέιο παρακολούθησης συνεργατών, προμηθευτών, εργαζομένων, αντιπροσώπων, ομαδαρχών.

26. Διαχείριση ομάδων, συλλόγων, κοινοτήτων, καταλυμάτων.

1. Ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης για επίλυση θεμάτων, δωρεάν αναβαθμίσεις και υποστήριξη.

2. Συμβόλαιο υποστήριξης 24/7 για την περίοδο Μαίου - Σεπτεμβρίου.

3. Εγκατάσταση - Εκπαίδευση.

4. Μεταφορά από - σε κατασκήνωση.

1. Αξία προγράμματος theCAMP project: 1.500,00€.

2. Αξία ετήσιου συμβολαίου υποστήριξης (υποχρεωτικό μόνο για το 1ο έτος): 350,00€.

3. Αξία εγκατάστασης χρήστη (πέραν του 1ου): 100,00€.

4. Μεταφορά στοιχείων από την προηγούμενη μηχανογράφηση (Ανά έτος): 150,00€.

5. Αυτόματη διασύνδεση με το site της κατασκήνωσης (Μεταφορά αιτήσεων): Κατόπιν συνεννόησης.

6. Ημερολόγιο κατασκήνωσης και γραμματείας, προγραμματισμός εργασιών, αυτόματες ειδοποιήσεις: 200,00€

7. Εσωτερική συνεννόηση - messenger, διαχείριση μηνυμάτων: 100,00€

03

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ


about img

Για την ABOVEZERO είναι γνωστό, πως η σωστή λειτουργία μίας μηχανογράφησης εξαρτάται κυρίως απ' την ποιότητα της υποστήριξης.

Η ABOVEZERO με σταθερά και κινητά τηλέφωνα δεσμεύεται να βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό των ανθρώπων της, όσων την έχουν εμπιστευτεί με την αγορά των προϊόντων της.

Για την ABOVEZERO δεν υπάρχουν αυστηρά ωράρια κι έλλειψη συνεργατών. Βρίσκεται κάθε στιγμή που θ' απαιτηθεί δίπλα σας.

Για την ABOVEZERO τα συμβόλαια υποστήριξης είναι προαιρετικά και δεν θ' αρνηθεί να υποστηρίξει τους ανθρώπους της όποτε κι αν εκείνοι το χρειαστούν.

Για τις ανάγκες υποστήριξης η ABOVEZERO έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών, προγραμματιστών, αναλυτών, συμβούλων, τεχνικών υπολογιστών και δικτύων, τεχνικών WEB και ιστοσελίδων, σχεδιαστών - γραφιστών, που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων της.

H ABOVEZERO αναλαμβάνει αποκλειστικά την εγκατάσταση και την εκπαίδευση στις εφαρμογές της. Η εγκατάσταση και εκπαίδευση γίνεται άμεσα με την αγορά κάποιας εφαρμογής.

H ABOVEZERO αναλαμβάνει επίσης την επίδειξη κάποιας εφαρμογής στον χώρο του πελάτη ή απομακρυσμένα.

Η εκπαίδευση τελειώνει όταν οι χρήστες που θα λειτουργήσουν τις εφαρμογές είναι βέβαιοι πως έχουν καταλάβει απόλυτα τον τρόπο λειτουργίας τους.

H ABOVEZERO είναι η μοναδική εταιρεία στον χώρο που παρακολουθεί διαρκώς του ανθρώπους της, ώστε να βεβαιωθεί για την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία των εφαρμογών της αλλά και τον βαθμό ικανοποίησης των ανθρώπων της. Για τον λόγο αυτόν ανά τακτά χρονικά διαστήματα επικοινωνεί με τους ανθρώπους της προκειμένου να έχει την απαραίτητη ενημέρωση ή να βοηθήσει εάν χρειαστεί.

04

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή πρόβλημα. Οι συνεργάτες μας είναι διαθέσιμοι να σας βοηθήσουν, να σας παρουσιάσουν και να λύσουν κάθε απορία σας σχετικά με τις εφαρμογές μας. Θα σας ενημερώσουν επίσης για κάθε πιθανή προσφορά που τρέχει το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

EMAIL

info@abovezero.gr

ΤΗΛΕΦΩΝΑ

2310-906-886 | 6972-534-865